Thursday, March 4, 2010

seorang lagi tokoh islam dilahirkan..

Alhamdulillah..syukur tak tarhingga buat Azzawajalla kerana limpahan kasih sygNya..limpahan rahmatNya...terutama pada insan yg bergelar umi dan abah...moga entri kali ini membawa 1001 makna buat akhi kabir..dan zaujahnya, kakak ipar saya..(abg long ng kak ida..
Pagi tadi saya terima msj dari umi dan along..msj umi berbunyi,"kak ida dah selamat bersalin pagi tadi pukul 1.10"...apa yg menarik adalah msj dari along.. "Jumaat.1.10 pagi. Seorang lagi putera kebanggaan umat ini telah lahir.3.6kg.sangat kuat azamnya untuk terus hidup. Mengambil sempena nama tokoh terbilang anak palestin yg syahid di afghanistan, anak umi abah ini...RAJA ABDULLAH AZZAM BIN RAJA NORHISYAM"...Ya ALLAH...sejuk hati bila baca msj along ng umi...mabruk along...moga aulad ini menjadi insan yg soleh dan berguna untuk agama, untuk bangsa..didik anak2 taat pada ALLAH dan RASUL ya...patuh pada agama..moga jadi macam ulama palestin jugak...insyaAllah...

Notes: gambar belum dapat dipostkan lagi disbbkan saya berada di terengganu...jadi insyaAllah..saya dah minta kak ngah tolong attach kan..kalau dah ada gambar Raja Abdullah Azzam..akan dimuatkan dalam entri seterusnya...moga Allah rahmati...moga Allah permudahkan..amin..

No comments:

Post a Comment