Thursday, February 11, 2010

kembali ke baiti jannati

salam alaik...salam seluas mahabbah..dah lama saya tak menulis..rasa kekok pun ada tapi insyaAllah,ada rasa kekuatan bila dekat dengan ahli bait..ye tak?em...topik kembali ke baiti jannati..semalam,10hb febuari 2010..cukup lama penantian..apa taknya..dah lama tak pulang..walaupun tak lah makan masa lama nak balik..hanya 3 jam..ye lah, di terengganu ja,tapi Allah saja yang tahu..betapa rindunya pada keluarga..ini pun saya balik cuma seminggu, tapi syukur lah dapat juga kembali ke baiti jannati kan?8hb febuari genaplah usia exco biro kebajikan yang dijawat...dah sampai masanya untuk pembubaran dan perletakan jawatan..alhamdulillah, segala gerak kerja semuanya mengharap pada redha Ilahi..sebenarnya banyak lagi perkara yang perlu disumbangkan untuk Islam khasnya dan untuk Flairsoc ( Faculty of Law and International Relations Society) tp memandangkan adat persatuan, genap usia setahun, maka pembubaran dan perlantikan baru akan diadakan...alhamdulillah, Allah izinkan skali lagi, sahibah farhana dapat pegang exco kebajikan...luas sebenarnya bidang tugas yang disandang..insyaAllah...sahibah ini akan lakukan yg terbaik..la takhaf wa la tahzan,yea...Allah bersama2 kita..asalkan niat dan matlamat kita kearah yg diredhai..em..bercakap mengenai aktiviti..saya nak kongsi satu aktiviti yang dilakukan sebelum cuti..pada entri lepas, saya ada tulis mengenai PLKJ...alhamdulillah, dah lepas 1 program sebelum cuti..syukur ya Rabb sbb beri peluang untuk saya titipkan hari2 zaman 'syabab' ni dengan pengisian yg soleh...insyaAllah..nanti saya akan nukilkan pada entri akan datang perjalanan HIMEGA Haluan...moga kita sama2 istiqamah di jalan d&t...

Nota: Nak luangkan masa bersama2 keluarga sbb cuti cuma seminggu...beri hati dan diri pengisian yg soleh yea sahabat dan sahibah semua...

No comments:

Post a Comment